Spotted: Polska - daj się poznać

Darmowy portal randkowy Wybierz ogłoszenia:
pomorskieSprecyzuj miejsce...
Spotted - o co chodzi
Spiknij.pl

pomorskie

Poznam fajna kolezanke lub dziewczyne do stalego zwiazku wiek nie gra roli do popisania uroczych esemeskow jestem romantykiem milym wesolym z poczuciem humorku jak jestes samotna i lubisz szczerosc i chcesz poznac fajnego faceta to zapraszm 518463653 caluski

Spiknij.pl

pomorskieGdańsk

Czesc. Szukam dziewczyny z gdanska i okolic w wieku 17-20 lat. Ja mam 20 lat, pracuje, ineteresuje sie sportem,podrozami. Czuje sie troche samotny. Jezeli jestes zainteresowana napisz do mnie na gg: 47389466. Tylko powazne oferty.

Spiknij.pl

pomorskie

cześć,ja 22 latek bez nałóg poważnie myślący o życiu pozna dziewczyne na stałe najlepiej z okolic Kartuz Żukowa ale nie koniecznie śmiało pisać na nr tel 781573729 nie gryzę a napewno odpisze

Spiknij.pl

pomorskieCzłuchów

Szukam przyjaciela do miłych spędzonych chwil mam 51 lat jestem miłą i szczerą osoba a także wesołą nie szukam przygód tylko partnera na jeszcze długie lata który myśli tak jak ja i jest samotny napisz lub zadzwoń 537854987

Spiknij.pl

pomorskie

Szukam chłopaka porządnego który myśli powaŻnie o związku założeniu rodziny itp mój nr 537854987

Spiknij.pl

pomorskie

Być może żyjemy w tym samym mieście, a czasami nawet spoglądamy na siebie mijając się na mieście. Nie mamy jednak odwagi aby zamienić to w pierwszą randkę. A wspólnie mogłoby być nam bardzo dobrze. Jednak nic straconego - spróbujmy to rozwiązać inaczej, zaczynając od bezstresowego kontaktu pisemnego. Zacznę od paru słów ...

Spiknij.pl

pomorskieGdańsk

Siemanko dziewczyny mam na imię Dawid lat 15 szukam dziewczyny z Gdańska w wieku 15.16.17 lat jak coś dzwońcie 790-706-669

Spiknij.pl

pomorskie

Chętnie poznałbym przyjaciółkę. Lub partnerkę w każdym wieku, do wspólnych rozmów i spędzania czasu. Jak najbardziej możesz być mężatką. Chciałbym móc porozmawiać na każdy temat. Również intelektualne dysputy interesują mnie;) Lubię spokojnie spędzać czas, pójść na spacer, do restauracji, pojechać na wycieczkę, nie tylko samochodem ale i rowerem. Być może ...

Spiknij.pl

pomorskieCzłuchów

Szukam chłopaka poważnego np na spotkania miły spędzony czas co kol wiek jeśli jesteś samotny zadzwoń napisz dogadamy się 530904362

Spiknij.pl

pomorskie

Czejsc jestem milym chlopakiem o czulym sercu i szukam dziewczyn która ze mnnom spendzi czasy mile i fajnie ...szukam prawdziwego zwionsku nie chwilowego ma 21 lat i jestem z gdańska jakie mam zainteresowania i co Lubie robic to wszystko opisze tylko tobie napisz502479406czekam na ciebie...

Spiknij.pl

pomorskie

Czesc , Mam na imie Paweł. Mam 19 lat , szukam dziewczyny z ktora mozna cos porobic , isc do kina , na kawe itp a moze pozniej cos wiecej. Jestem troche niesmialy , jestem z okolic Gdanska. Jezeli jestes zainteresowana , napisz . Najlepiej w wieku 17-20.

Spiknij.pl

pomorskie

Poznam i popisze. Porozmawiać z dziewczyną w każdym wieku na rożne tematy poznamy się lepiej to coś z tego. Wypali zapraszam z całej Polski dzwonić 577912085 lub 518463653 :-)

Spiknij.pl

pomorskie

Może jakaś kobieta która szuka faceta który nie leży godzinami na kanapie, który bardzo lubi rower, który lubi jak świeci słońce, jak jest ciepło, który ma jakis cel w życiu, pracuje, stara się rowijać. Być może jest kobieta która lubi podobnie spędzać czas i ma jakieś ambicje na przyszłość. Jeżeli ...

Spiknij.pl

pomorskie

Jest jakiś pan chętny na sex teraz zaraz już z puszysta dziewczyną ja pomogę tobie a ty pomożesz mi finansowo czekam na poważne oferty 530904362

Spiknij.pl

pomorskie

Hej mam na imię Dawid, jestem 21 latkiem. Ze względu na przestój w pracy dodaję tu ogłoszenie dla zabicia mojego pełnego rutyny, monotonności nazbyt wolnego czasu ;/. Poznam miłą kulturalną dziewczynę z woj. pomorskiego na miłe pogawędki i może na kawę ;) Jeżeli zainteresował Cię mój wpis napisz a z ...

Spiknij.pl

pomorskie

Hej jesteś gotowy na związek z poważną i poukładaną kobietą zapraszam napisz lub zadzwoń może będzie coś z tego więcej

Spiknij.pl

pomorskie

Hej.Nazywam się Magda mam 16 i jestem z okolic Trójmiasta...Jestem tutaj bo poszukuję chłopaka odpowiedzialnego,normalnego z którym mogłabym gdzieś uciec,bądż gdzieś pomieszkać.Co do mnie to mam kilka pasji (pozowanie do zdjęć,boks,trochę sztuki no i lubię jeżdzić;3 ) Chcesz się dowiedzieć więcej? to pisz -506813424

Spiknij.pl

pomorskie

Szukam pana na sex ja dziewczyna puszysta 50zł biorę potrzebuje kasy tak jak i ty sexu napewno się dogadamy tylko się zabezpieczaj misiek mój nr 530904362

Spiknij.pl

pomorskie

Skasujcie moje nieaktualne ogloszenie z numerem telefonu na ktory pisza i dzwoniann7epocieszeni psychopaci.dziekuje

Spiknij.pl

pomorskie

Jest tu jakoś pan o dobrym sercu i miły który zakceptuje mnie taką jaką jestem. Jestem z Człuchowa mam 20 lat pisz 530904362 może się ze mną spotka na miłe chwilę

Wczytywanie...
Pokaż więcej ogłoszeń »
Naszych 5469 użytkowników, którzy napisali 3083 ogłoszeń i wymienili 52 233 prywatnych wiadomości nie może się mylić!