Spotted: Polska - daj się poznać

Darmowy portal randkowy Wybierz ogłoszenia:
pomorskieSprecyzuj miejsce...
Spotted - o co chodzi
Spiknij.pl

pomorskieGdańskGdynia

Hej Szukam do stalego zwiazku Normalnej, uczciwej, szczerej dziewczyny.18 latek mily, szczery, kochajacy czasem zabawny,uczuciowy. Jezeli szukasz tego samego co ja to odezwij sie. Zdjęcia też mile widziane mój email mrlova98@wp.pl

Spiknij.pl

pomorskieSłupsk

Hejka nazywam się Łukasz Ś. szukam dziewczyny w wieku od 17-23 ja mam 21 pisz na ten numer to sie z miła checią Poznamy czekam z niecierpliwością..575318603

Spiknij.pl

pomorskie

Witam serdecznie wszystkie Panie. Szukam partnerki do zycia we dwoje. Jestem szczuply, 1,80m po przejsciach, mam 31 lat. Czluchow, okolice.

Spiknij.pl

pomorskie

Hejo mam na imię Gabryś ;) mam 20 lat ;) szukam dziewczyny na stałe :) jestem lekko przy sobie mam dobre serce z poczuciem humoru nie wymagam od dziewczyny na pierwszej randce pójścia do łóżka bo to mnie nie kręci wole poważny związek polegający na zaufaniu i szczerości stosunku do ...

Spiknij.pl

pomorskieGdańsk

Hejo mam na imię Gabryś ;) mam 20 lat ;) szukam dziewczyny na stałe :) jestem lekko przy sobie mam dobre serce z poczuciem humoru nie wymagam od dziewczyny na pierwszej randce pójścia do łóżka bo to mnie nie kręci wole powazny zwiazek polegajacy na zaufaniu i szczerości stosunku do ...

Spiknij.pl

pomorskie

Witam Być może żyjemy w tym samym mieście, a czasami nawet spoglądamy na siebie mijając się na mieście. Nie mamy jednak odwagi aby zamienić to w pierwszą randkę. A wspólnie mogłoby być nam bardzo dobrze. Jednak nic straconego - spróbujmy to rozwiązać inaczej, zaczynając od bezstresowego kontaktu pisemnego. Zacznę od paru ...

Spiknij.pl

pomorskie

Spotkam sie z puszysta dzkewczyna na szybki seks . Moge wśomlc finansowo . Chetne piszcie

Spiknij.pl

pomorskieGdansk

Cześć, nie będę owijać w bawełnę, liczę na to, że poznam tu kogoś do wspólnych spotkań, bez zbędnych rozmów przez internet. Jestem szczupła, spełnioną brunetka i wiem czego chcę od życia . Podaje numer telefonu. Proszę o kontakt tylko zdecydowane osoby! kontakt: 796684355

Spiknij.pl

pomorskieCzłuchów

witam jestem samotna mama 2dzieci i szukam kogos do przyjazni pogadania a z czasem zobaczymy jestes z człuchowa lub okolic i mozesz dojechac to pisz

Spiknij.pl

pomorskieCzłuchów

Szukam na sex dyskrecja super układ ja pomogę tobie a ty mi finansowo ja kobietka przy sobie zabawna wesoła pisz dzwoń nie odpowiadam na głupie smsy 530904362 tylko zdecydowane osoby

Spiknij.pl

pomorskie

Witam serdecznie panie damy pluci pieknej znajdzie sie fajna starsza lub nie kobietka do przyjazni spendzenia we dwoje cudownych chwil. Jest ze mnie całkiem normalny mężczyzna , któremu brakuje naco dzień dobrej i wartościowej Kobiety u swojego boku... Uczucie samotności jest bardzo niekomfortowe i czasami nie do zniesienia. Dlatego postanowiłem dać ...

Spiknij.pl

pomorskie

Cześć, nazywam się Maciej, mam 16 lat i szukam dziewczyny do czegoś poważniejszego :) Mieszkam w Gdańsku i najlepiej aby była z tych okolic, ale nie jest to obowiązkowe

Spiknij.pl

pomorskie

Hejka mam na imie piotr mam 27 lat.szukam dziewczyny na stale z okolic tczewa malborka starogard gd.pisac smialo

Spiknij.pl

pomorskie

Hej. Mam 25 lat. Jestem raczej dość nieśmiały (nigdy nie miałem dziewczyny -_-), szukam dziewczyny najlepiej z okolic Trójmiasta, która będzie to w stanie zaakceptować:).

Spiknij.pl

pomorskie

hętnie poznałbym przyjaciółkę. Lub partnerkę w każdym wieku, do wspólnych rozmów i spędzania czasu. Jak najbardziej możesz być mężatką. Chciałbym móc porozmawiać na każdy temat. Również intelektualne dysputy interesują mnie;) Lubię spokojnie spędzać czas, pójść na spacer, do restauracji, pojechać na wycieczkę, nie tylko samochodem ale i rowerem. Być może ...

Spiknij.pl

pomorskie

Szukam dziewczyny do stalego zwiazku 792433489

Spiknij.pl

pomorskieCzłuchów

Szukam faceta do stałego związku czas pokaże bądź do luźnej znajomości 530904362

Spiknij.pl

pomorskieGdańsk

Hej, mam 15 lat i szukam dziewczyny z Pomorza, mieszkam w Gdańsku.

Spiknij.pl

pomorskie

Witam Być może żyjemy w tym samym mieście, a czasami nawet spoglądamy na siebie mijając się na mieście. Nie mamy jednak odwagi aby zamienić to w pierwszą randkę. A wspólnie mogłoby być nam bardzo dobrze. Jednak nic straconego - spróbujmy to rozwiązać inaczej, zaczynając od bezstresowego kontaktu pisemnego. Zacznę od paru ...

Spiknij.pl

pomorskie

Poznam fajna kolezanke lub dziewczyne do stalego zwiazku wiek nie gra roli do popisania uroczych esemeskow jestem romantykiem milym wesolym z poczuciem humorku jak jestes samotna i lubisz szczerosc i chcesz poznac fajnego faceta to zapraszm 518463653 caluski

Wczytywanie...
Pokaż więcej ogłoszeń »
Naszych 5800 użytkowników, którzy napisali 3281 ogłoszeń i wymienili 53 455 prywatnych wiadomości nie może się mylić!